W jakich sytuacjach warto skorzystać z reklamy powietrznej?

Reklama powietrznaWśród wielu różnych form reklamy możemy wyróżnić reklamę powietrzną (reklamę lotniczą). To jeden z nietypowych, jednakże bardzo skutecznych, sposobów na zaistnienie marki na rynku oraz budowania jej wizerunku. Wybierając reklamę powietrzną, mamy gwarancję, że przykuje ona uwagę nawet bardzo opornych na bodźce zewnętrzne osób. Wyjaśniamy, kiedy warto skorzystać z reklamy lotniczej.

Jaką formę reklamy wybrać?

Wybór formy reklamy to bardzo trudne zadanie. Konsumenci są już zmęczeni nadmiarem docierających do nich z radia, prasy, telewizji i internetu komunikatów. Z tego względu coraz częściej przestają je w ogóle zauważać, co utrudnia działania marki i okazuje się mało efektywnym sposobem budowania wizerunku. Ulotki, plakaty, reklama w mediach zaczynają być niezauważane, dlatego warto zdecydować się na coś więcej niż jedynie szablonowe działanie. Reklama powietrzna to strzał w dziesiątkę, jeżeli zależy nam na zwróceniu uwagi tłumów oraz skutecznym poinformowaniu o istnieniu marki lub ważnych wydarzeniach.

Zalety reklamy powietrznej

Nieszablonowa reklama lotnicza ma wiele zalet. Choć nie jest „wynalazkiem” XXI wieku, to w ostatnich dekadach została nieco zapomniana. To szansa dla firm, które chcą skutecznie poinformować o swoim istnieniu. Holowanie banera reklamowego zwróci uwagę każdego, kto znajdzie się w okolicy objętej działaniami reklamowymi. Reklama lotnicza to przede wszystkim efektywny sposób budowania świadomości marki oraz promowania różnych wydarzeń. Coraz częściej zdarza się, że samoloty z banerem są wykorzystywane także przez osoby prywatne w celu np. nietypowego wyznania miłości.

Kiedy reklama powietrzna sprawdzi się najlepiej?

Holowanie banera reklamowego przez samolot to doskonały sposób na poinformowanie o pojawieniu się na rynku nowej marki, przypomnienie o swoim istnieniu oraz przekazanie obecnym i nowym klientom ważnych informacji np. na temat otwarcia kolejnego sklepu, promocji i wyprzedaży. Ta forma reklamy doskonale sprawdza się także w przypadku różnych wydarzeń i imprez masowych np. koncertów, pikników, imprez charytatywnych.